mijn leven ... mamafien

zondag 1 oktober 2017

Een nieuwe start...

Het is ongeveer 35 weken geleden dat ik nog iets schreef op de blog... een hele tijd... een tijd van bezinning en druk bezig zijn.   Wie mijn facebookpagina volgt weet dat ik nog steeds creatief actief ben. 
De afgelopen weken heb ik echter wel heel hard nagedacht over deze blog.
Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat ik wil blijven schrijven over mijn grootste passie en deze het liefst ook met jullie deel. 
Met een zekere regelmaat zullen in de toekomst posts verschijnen over haaknaalden, wol, patronen, amigurumi, favoriete ontwerpers, haakboeken, leuke haakwinkeltjes, veiligheidsoogjes, labels enz...

Wil jij bijblijven over wat hip en trendy is in de haakwereld?
Is haken ook jouw passie?
Houd dan zeker deze blog in de gaten

Tot binnenkort!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten