mijn leven ... mamafien

zondag 8 oktober 2017

amigurumi design contest

Wie de haakwereld een beetje volgt weet ongetwijfeld dat er regelmatig designcontests zijn, een soort wedstrijd waarbij je een zelfgemaakt patroon/werk kunt insturen. Ik heb daar nog nooit aan deel genomen maar het staat op mijn bucketlist om ooit eens te doen. Ik vind het superleuk om de wedstrijden te volgen.

Deze keer loopt er eentje op
http://www.amigurumipatterns.net/designcontest/

De opdracht is om een schattig fantasy amigurumi te ontwerpen.  Ik vind het heel spannend om te kijken welke ontwerpen er zullen worden ingezonden.  Verder ben ik bij zo'n wedstrijden ook steeds benieuwd naar wie de winnaar wordt,  wordt het een bekende ontwerp(st)er of een ongekend talent.

Wil jij meedoen dan moet je inzending binnen zijn ten laatste op 30 november. 
Ben je net als ik benieuwd naar de maaksels en wil je mee kunnen stemmen, ook dat kan.
Stemmen kan tussen 1 en 8 december op www.amigurumipatters.net


Geen opmerkingen:

Een reactie posten