mijn leven ... mamafien

zondag 21 januari 2018

mandala madness

Een uitdaging voor de komende vijf jaar...
Twee weken geleden kwam ik "Bij Hilde" (een plaatselijke wolwinkel) langs.  Toen ik binnenkwam werd ik omvergeblazen.  Aan de muur hing een gigantische fantastische Mandala.  Waaaaw wat was dat...
Na mijn bewondering geuit te hebben vertrok ik.  Eenmaal in de auto besloot ik naar de winkel terug te keren.  Ik vroeg of er ook workshops waren en Hilde was zo lief om te melden dat ik gerust eens op een zaterdagochtend langs mocht gaan om me te helpen opstarten.  Eenmaal thuisgekomen stond mijn messenger niet stil.  Met Hilde afgesproken welk garen ik zou gebruiken en de plannen meteen concreet gemaakt.  De volgende zaterdag zou ik 2,5 uur bij haar workshop volgen en zij zou alle wol voor mij klaar leggen.  De workshop was super gezellig, veel gepraat over handwerk en de eerste stapjes aan mijn mandala gezet.  Fier gelijk een gieter thuis gekomen. 

Dit wordt een werkje van lange adem maar ik weet dat het resulaat super is.
Mandala Madness is ooit een CAL geweest.  Ik maak hem met scheepjes stonewash.
Ik zal jullie elke maand een update geven en ook op mijn facebookpagina kunnen jullie dit avontuur volgen.
Ondertussen heb ik ook nog heel wat andere projecten lopen maar meer daarover in een volgende blog.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten