mijn leven ... mamafien

zondag 5 januari 2014

CAL 2014 is gestart....



Vrijdag 3 januari is de CAL 2014 van start gedaan...
Via de facebookgroup 'Dutch Crochet, a Granny a day 2013' zijn we met heel wat dames (en wie weet ook wel een enkele heer) aan de slag gegaan.   De afgelopen week steeg de spanning in de groep.  Iedereen leek me precies wat opgejaagd en zenuwachtig.  Maar vrijdag was het dan zover het eerste patroon kwam te voorschijn. 
Ik ben na mijn werk meteen aan de slag gegaan.  Het waren maar drie toeren (incl de opzetrij).  Op zich niet zoveel maar langs de andere kant vind ik dat niet erg dan heb je rustig de tijd om het op je eigen tempo te doen (want we moeten het immers 48 weken volhouden)
Wat me onmiddellijk blij maakte was dat de spanningen in de groep na het startsein verdwenen waren.  Iedereen hielp elkaar waar nodig, mensen met vragen over het patroon of steken of iets anders werden onmiddellijk door andere medehaaksters geholpen.  Geef toe dit is toch wel het leuke er aan.  Een digitale haakgroep waar wildvreemden elkaar toch helpen en waar iedereen aan hetzelfde project werkt!!! 
Heb je ook zin om mee te doen, dan kun je dat zeker nog ga voor meer info naar bovenstaande facebookgroep of naar de blogs van de organisatoren nl

http://terraysleven.blogspot.nl  of  http://scrapselsvanjolanda.blogspot.nl
 
Thanks Jolanda en Tertia om dit mogelijk te maken!
Ik kijk alvast uit naar de volgende weken. 

PS Bovenstaande foto is het resulaat van de eerste weekopdracht en de kleuren waarmee ik mijn dekentje zal maken.
Volgende update op mijn blog van de CAL 2014 wordt begin februari verwacht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten