mijn leven ... mamafien

zondag 13 januari 2013

het is gelukt... de poncho is af

Het oorspronkelijk doel (de reden waarom ik begonnen ben met haken) is vandaag bereikt. Lotte haar poncho is af. Het heeft wat werk gekost maar ik ben blij met het resultaat. De inspiratie heb ik gehaald van de blog van vicarno's mama. De start van haar patroon heb ik gevolgd daarna een stuk zonder patroon en op het einde ben ik toch nog eens gaan spieken. Vooral omdat ik hem wou afwerken met picootjes maar dat had ik nog nooit gedaan en op haar blog vond ik een duidelijke uitleg. Lotte is er heel erg blij mee en ik ook. Bovendien is hij helemaal niet duur want hij is gemaakt met goedkope wol uit de Zeeman :) Zo zie je maar mooie dingen hoeven niet altijd duur te zijn :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten