mijn leven ... mamafien

donderdag 6 december 2012

muts à la ponnekeblom

voor het eerst een echt haakprojectje gemaakt. Daarmee bedoel ik, volgen van een patroon. Iets meer dan een jaar ben ik al fan van ponnekeblom. Op een vorige editie van vitrine in Brugge had ik reeds twee kleedjes voor mijn dochters gekocht bij haar. Superleuk en origineel haakwerk. vooral kleurrijk en helemaal mijn ding. Vandaar heb ik bij haar ook een patroontje gekocht voor het maken van de befaamde ponnekeblommuts. En zie hier het resultaat. Mijn dochter is er superfier op!!! en mama ook wel natuurlijk Wil je ook zo'n leuke muts maken kijk dan snel eens op volgende site www.ponnekeblom.be ze heeft ook een superleuke blog met veel toffe patroontjes nl www.ponnekeblom.blogspot.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten