mijn leven ... mamafien

maandag 5 november 2012

Eten en Drinken


Aangezien ik graag eet en drink heb ik eens een juwelensetje gemaakt rond dit thema.
 
De oorringen met lepeltjes zijn eenvoudig geketteld. Een oorhaakje een kettelstiftje, een blauw pareltje en een lepeltje meer is het niet. Ik draag ze supergraag omdat ze zo speels zijn.
Het bedelarmbandje
Heel eenvoudig zelf te maken.  We kregen in de avondles de opdracht om een bedelarmbandje te maken.  Omdat ik graag iets speels had en iets passends bij mijn favoriete oorringen ben ik op zoek gegaan naar leuke bedeltjes rond het thema eten en drinken. Deze leuke bedeltjes heb ik gevonden op www.sayila.nl (daar hebben ze wel meer leuke dingen).   Het armbandje op zich bestaat uit vijf waskoordjes waar telkens twee bedeltjes aan geknoopt zijn. Leuk en speels!!!

De bijbehorende ketting.
Nu had ik bij mijn bestelling bedeltjes een vork en een lepel die nogal groot uitvielen.  Maar ik wou er toch iets mee doen en dus heb ik deze ketting gemaakt.  Zo heb ik een setje
'eten en drinken' gecreƫerd :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten